torsdag 5 maj 2016

Boka Magisk Underhållning i Göteborg

Trollkarl i Göteborg Till Din Fest, Företagsevent eller Kick-Off!






Om du letar efter underhållning till din nästa fest i Göteborg så borde du anlita en trollkarl. Jag är en “close up” magiker från Göteborg som älskar att se fascinationen i folks ögon när de ser att det omöjliga har precis hänt rakt framför ögonen på de…

När jag är på din fest så kommer ingen att märka att en trollkarl är på plats… Jag umgås lite med folk, minglar runt (om det är en stor fest), och utan att de märker det så har min trollerishow precis börjat…

Det de snart ska uppleva kommer de aldrig att glömma. Jag visar de hur jag kan läsa deras tankar, hur mina trolleritricks med kort är något de aldrig har sett innan… Hur mynten försvinner från mina händer, bollar ploppar ut ur deras öron… Och när jag trollar bort deras vigselring… Då blir det spännande!

Läs gärna mer på min hemsida: http://www.carteaoliver.com/trollkarl-goteborg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar